می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

راهنمای بکارگيری سافت استارتر اشنايدر

سافت استارتر اشنايدر Altistart22 يا ATS22 ساخت شرکت تله مکانيک و اشنايدر الکتريک، در محدوده جريان بين 17 تا 590 آمپر و برای ولتاژهای 208 تا 600 ولت، توليد و عرضه می گردد. جدول زیر، سافت استارتر و موتورهايی است که به صورت ستاره Line بسته می شوند. در جدولهای بالا، IcL معرف جريان نامی […]

سافت استارتر اشنايدر Altistart22 يا ATS22 ساخت شرکت تله مکانيک و اشنايدر الکتريک، در محدوده جريان بين 17 تا 590 آمپر و برای ولتاژهای 208 تا 600 ولت، توليد و عرضه می گردد. جدول زیر، سافت استارتر و موتورهايی است که به صورت ستاره Line بسته می شوند.

سافت استارتر اشنايدر
1 سافت استارتراشنايدر

در جدولهای بالا، IcL معرف جريان نامی سافت استارتر و In جريان نامی موتور می باشد. شکل زير نيز، روش اتصال سافت استارتر و موتور به صورت Line را نشان ميدهد.

برای دانلود کامل راهنمای بکارگيری سافت استارتراشنايدر به باکس دانلود مراجعه کنید. لینک دانلود فیلم آموزشی کامل زیمنس نیز برای شما قرار داده شده است.

 

[dai_button btn-label=”لینک دانلود راهنمای بکارگيری سافت استارتر اشنايدر” popup-title=”دریافت لینک دانلود” popup-content=”لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. ما فورا لینک دانلود را برای شما ایمیل خواهیم کرد.” download-id=”s6q23sopnikwxajh8kp4″ popup-image=”https://plcmen.ir/wp-content/plugins/download-after-info/assets/img/dai-image.jpg” button-color=”#cd2653″ button-title-color=”#ffffff” button-border-radius=”3″]

 

بسته آموزشی کامل زیمنس – کلیک کنید.

مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *