می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

رقص نور لیزری و خطی

رقص نور یکی از جذابترین تجهیزات نورپردازی مجالس است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. تجهیزات رقص نور لیزری صرفا در مجالس عروسی و سالن‌های برگزاری مراسم عقد و عروسی استفاده نمی شود و امروزه مشتریان خانگی بیش از هر روز دیگری به این تجهیزات نورپردازی علاقه نشان می‌دهند. رقص نورهای خانگی برای تولد، مراسم […]

رقص نور یکی از جذابترین تجهیزات نورپردازی مجالس است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. تجهیزات رقص نور لیزری صرفا در مجالس عروسی و سالن‌های برگزاری مراسم عقد و عروسی استفاده نمی شود و امروزه مشتریان خانگی بیش از هر روز دیگری به این تجهیزات نورپردازی علاقه نشان می‌دهند. رقص نورهای خانگی برای تولد، مراسم خانوادگی و مهمانی‌های دورهمی بسیار زیاد استفاده می‌شود.

انواع رقص نور

تجهیزات رقص نور تنوع بسیار زیادی دارند. افکت، لیزر، مووینگ، بلک لایت و… از مهم‌ترین تجهیزات نورپردازی هستند که هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. رقص نور لیزری و رقص نور خطی از جذابترین تجهیزات نورپردازی است که به دلیل هیجان زیبایی که به محیط می‌دهد مشتریان بسیار زیادی دارند.امروزه کمتر سالنی را پیدا می‌کنید که رقص نور لیزری نداشته باشد و همچنان مشتری خوبی داشته باشد.

 

لیزر خطی تبلیغاتی

جالب است بدانید که خیلی از رقص نورهای لیزری و خطی در تبلیغات استفاده می‌شوند. این لیزرهای به دلیل قابلیت برنامه ریزی که دارند میتوانند تبلیغ جذابی برای هر کسب و کاری باشند و در تبلیغات استفاده شوند. لیزرهای کیلومتری از انواع لیزرهای خطی هستند که مهم ترین استفاده آن‌ها در تبلیغات است.

 

برای دیدن انواع رقص نورهای لیزری و خطی می‌‌‌توانید از فروشگاه تخصصی تجهیزات نورپردازی گرسوز دیدن کنید.

 

 

حشرات مزاحم معضل بزرگ تابستان

حشرات مزاحم یکی از بزرگترین معضل‌های فصل‌های بهار و تابستان است. بخصوص در فصل تابستان که تحمل گرما به تنهایی برای خیلی‌ها مشکل است، تحمل حشرات مزاحم سخت‌تر هم می شود. این حشرات به دردسری برای خیلی از کسب و کارها بخصوص رستوران‌ها  و میوه فروشی‌ها شده است. تصور کنید به یک کافه می روید تا کمی استراحت کنید و خستگی روز را با یک قهوه از تن ببرید ولی مگس‌های داخل محیط کافه باعث می‌شوند نه تنها آرامش نداشته باشید بلکه بیشتر عصبی شوید. این مشکل راه حل ساده دارد اما می تواند مشتریان یک کسب و کار را به شدت کاهش دهد.

 

حشره کش‌ برقی دیواری

استفاده از حشره کش‌های شیمیایی علاوه بر آسیب به محیط زیست و مشکلات سلامتی برای انسان بخصوص درکنار مواد غذایی، بازدهی خوبی هم ندارد و امکان پوشش کامل یک محیط را ندارد. حشره کش برقی دیواری بهترین راه‌حل برای این شکل است. در این نوع حشره کش، حشرات توسط لامپ‌های مخصوص به سمت دستگاه جذب می شوند و پس از برخورد با یک الکترود حاوی جریان ازبین می روند.

 

حشره کش برقی دیواری هیچ آسیبی به محیط زیست و انسان نمی‌رساند. این نوع حشره کش از هیچ موج صوتی استفاده نمی‌کند و از طریق لامپ‌های مخصوص جذب حشرات، حشرات را به سمت دستگاه جذب می‌کند. برخی از حشره کش های برقی یک صفحه حاوی چسب دارند که بعد از جذب حشره و برخورد با این چسب، ازبین می‌روند. دسته دیگری از حشره کش‌های برقی یک الکترود حاوی جریان الکتریکی دارند که حشرات بعد از جذب به این الکترود برخورد می‌کنند و ازبین می‌روند.

 

 

این حشره کش‌ها در توان‌های مختلف موجود هستند که با توجه محیط مورد نظر و مساحت محیط می‌توانید یک حشره کش مناسب انتخاب کنید. برای مشاهده انواع حشره کش برقی دیواری وارد سایت فروشگاه اینترنتی گرسوز شوید.

 

 

استفاده از تابلو روان در استندهای فروشگاه‌ها

استند فروشگاهی

حتما استندهای مختلفی را در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و کسب و کارهای مختلف دیده اید. این استندها از راه‌های بسیار پرکاربرد در زمینه تبلیغات هستند. در خیلی از نمایشگاه‌ها و مراسمی که بازدیدکننده زیادی دارند، از استند برای تبلیغات استفاده می‌شود. استند در مدل‌ها و ابعاد مختلف تولید و ساخته می شود که با توجه به نیاز و میزان جلب توجه مخاطب می‌توانید از ابعاد و مدل مناسب استفاده کنید. استند فروشگاهی با پیشرفت صنعت تبلیغات تغییرات زیادی داشته است که امروزه تابلوهای روان این استندها را جذاب تر از قبل کرده‌اند.

 

 

تبلیغات با تابلو روان

تابلوهای روان تغییرات زیادی در صنعت تبلیغات ایجاد کرده‌اند. این نوع از تابلوها به دلیل جذابیت زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته‌اند. تابلوروان به خوبی توجه مخاطب را حتی از فاصله چند ده متری به سمت خود جلب می‌کنند و از این جهت بازدهی بسیار زیادی دارد. همچنین تابلو روان قابلیت تغییر دارد و در هر دوره زمانی می‌توانید متن یا تصاویر تبلیغاتی خود را تغییر دهید. این قابلیت باعث می‌شود هزینه تبلیغات شما به طرز قابل توجهی کاهش یابد.

 

 

استفاده از تابلو روان در استند فروشگاهی

تابلوهای روان استندهای فروشگاهی را هم تغییر داده اند. استفاده از تابلوهای روان با قابلیت درج قیمت و موجودی و… باعث جذابیت بیش از پیش استندهای فروشگاهی شده است. از این تابلوهای روان می‌توانید برای درج قیمت، تبلیغات و هرگونه پروموت محصولات استفاده کنید. با توجه به امکاناتی که این تابلوهای روان دارند، استفاده از تابلو روان در استندهای فروشگاهی مورد استقبال خیلی از کسب و کارها قرار گرفته است و بزودی استندهای فروشگاهی سنتی فراموش خواهند شد. استندهای ال ای دی قابلیت پخش تیزرهای مختلف را هم دارند و از این جهت تاثیر بسیار زیادی در مخاطبین و مشتریان شما خواهند داشت. برای تحول در تبلیغات کسب و کارتان و شروع راه تازه‌ای در تبلیغاتتان با مشاورین پارسا تابلو تماس بگیرید.

پارسا تابلو نزدیک به دو دهه فعالیت و تجربه در زمینه تابلوهای تبلیغاتی، بیش از 30 هزار نصب موفق در کشور داشته است. جالب است بدانید که پارسا تابلو حتی در کشورهای دیگر از جمله انگلیس و آلمان هم نصب داشته است و در کشورهای دیگر هم برند شناخته شده‌ای است.

 

 

مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *