می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار فستو Festo

دراکثر کاربردها،در نرم افزار فستو هوای فشرده برای یک و یا چند منظور مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، کـه بعـضی از آنهـا به اختصار در آموزش فستو ذکر شده است. برای تعیین وضعیت پردازشگرها (سنسورها) پردازش اطلاعات (پردازشگرها-تحلیل گرها) تغییر وضعیت عمل کننده ها بوسیله عناصر کنترل نهایی برای اجرای کار (عمل کننده ها) برای […]
دانلود نرم افزار festo_fluidsim

دراکثر کاربردها،در نرم افزار فستو هوای فشرده برای یک و یا چند منظور مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، کـه بعـضی از آنهـا به اختصار در آموزش فستو ذکر شده است.

  • برای تعیین وضعیت پردازشگرها (سنسورها)
  • پردازش اطلاعات (پردازشگرها-تحلیل گرها)
  • تغییر وضعیت عمل کننده ها بوسیله عناصر کنترل نهایی
  • برای اجرای کار (عمل کننده ها)

برای مدت زمان قابل توجهی، از نرم افزار Festo فستو پنیوماتیک جهت انجام ساده ترین کارهای مکانیکی استفاده میـشده اسـت. ولـی امروزه، به سبب توسعه تکنولوژی پنیوماتیک، این نقش اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برای توانایی کنترل ماشین آلات و تاسیسات، نیازمند یک ساختار منطقی جامع و پیچیـده از وضـعیتها و حـالات سوئیچینگ میباشد. این امر در نتیجه اثر متقابل سنسورها، تحلیل کننـده ها،عناصـر کنتـرل و عمـل کننـده هـا در پنیوماتیک و یا در سیستم های جزئی پنیوماتیکی، خواهد بود. پیشرفتهای تکنولوژیکی که درجریان مواد اولیه، طراحی و محصولات بوجود آمـده، متعاقبـاً سـبب ارتقـا ء سـطح کیفیت و تنوع دراجزاء پنیوماتیکی شده اسـت. ایـن امـر موجبـات اسـتفاده هـر چـه گـسترده تـر پنیوماتیک در اتوماسیون را فراهم کرده است.

برای دانلود آموزش نرم افزار فیستو کلیک کنید.

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *