می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

کلید محافظ جان چیست و چگونه عمل می کند؟

متاسفانه به دلیل رعایت نکردن یک سری نکات ایمنی ساده، شاهد جان باختن بسیاری از عزیزانامن براثر برق گرفتگی بوده ایم. به منظور حفظ سلامت و حفظ جان افراد در مصارف برقی از کلیدهای محافظ جان استفاده می شود. براساس قوانین نظام مهندسی در ساختمان ها باید از محافظ جان استفاده کنید. قبل از شروع […]

متاسفانه به دلیل رعایت نکردن یک سری نکات ایمنی ساده، شاهد جان باختن بسیاری از عزیزانامن براثر برق گرفتگی بوده ایم. به منظور حفظ سلامت و حفظ جان افراد در مصارف برقی از کلیدهای محافظ جان استفاده می شود.

براساس قوانین نظام مهندسی در ساختمان ها باید از محافظ جان استفاده کنید.

قبل از شروع بیان جزئیات باید به شما بگوییم که اگر قصد خرید کلید محافظ جان دارید، از طریق سایت بابا ادیسون همین حالا اقدام کنید.

کلید محافظ جان چگونه عمل می کند؟ (نحوه ی کار محافظ جان)

کلید محافظ جان برای حفاظت از جان انسان در برابر جریان نشتی و برق گرفتگی ساخته شده است. این نوع کلید در دسته بندی کلید های اتوماتیک قرار می گیرد و به صورت کاملا اتوماتیک عمل می کنند.

نحوه ی عملکرد کلید محافظ جان براساس اندازه گیری میزان جریان ورودی و خروجی است. اگر در این بخش اختلافی وجود داشته باشد، این کلید به صورت اتوماتیک جریان برق را قطع می کند.

انواع محافظ جان

انواع مختلفی از کلیدهای محافظ جان در بازار دیده می شود که کلیدهای محافظ جان تک فاز به صورت دو پل و کلیدهای محافظ جان سه فاز ب ‌صورت چهار پل ساخته شده و تیپ های مختلفی دارند.

در صورت تمایل به دیدن جزئیات بیشتر راجع به انواع کلید های محافظ جان می توانید به مقاله “عملکرد محافظ جان در برق ساختمان چگونه است؟” در سایت بابا ادیسون مراجعه کنید.

بهترین برندهای تولید کننده محافظ جان (بهترین برندهای موجود در بازار ایران)

  • اشنایدر
  • ABB
  • ایتون
  • هیوندای
  • پارس فانال
  • LS
  • سیگما
  • زیمنس
  • نوآرک

برای خرید محافظ جان استاندارد می توانید از هر یک از برندهایی که در بالا نام بردیم استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم، در فروشگاه بابا ادیسون بدون هیچ واسطی کلید های محافظ جان شما را از هر برندی که بخواهید تامین می کنیم.

راهنمای نصب و مشخصات کلید های محافظ جان

خرید کلید های محافظ جان صرفا براساس انتخاب برند نیست و قطعا پیچ و خم های متفاوتی دارد، بابا ادیسون مشاوره رایگان قبل از خرید به شما می دهد، در صورت نیاز می توانید از مشاوره رایگان بابا ادیسون جهت انتخاب محصول درست اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که مقالات کاربردی و کارآمد جهت انتخاب اصولی کلیدهای محافظ جان هم در سایت بابا ادیسون وجود دارد.

خرید از معتبرترین فروشنده های بازار ایران

خرید بدون واسط به شما کمک می کند تا هزینه های نهایی خود را به کمترین حد ممکن برسانید. خرید بدون واسط از فروشگاه بابا ادیسون به دو صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

الکتروشتاب یک فروشگاه (فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون) در عرصه برق صنعتی است که از سال 1385 آغاز به فعالیت کرده است.

بدون واسط، کالاهای مورد نیاز خود را در حوزه برق صنعتی می توانید از بابا ادیسون تامین کنید.

ما تامین کننده مستقیم بیش از بیست برند ایرانی و خارجی معتبر در حوزه برق صنعتی هستیم. در صورتی که تمایل به خرید یا دیدن انواع محافظ جان دارید می توانید از طریق سایت بابا ادیسون اقدام کنید.

ما در کمترین زمان ممکن کالاهای مد نظر شما را با پایین ترین قیمت موجود در بازار، به دست شما می رسانیم.

مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *