می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

نرم افزار ABB HMI

نرم افزار CP400 Soft v1.0.6 ABB HMI نرم افزار نرم افزار ABB HMI مدل CP400 Soft v1.0.6 یک نرم افزار قدرتمند برای برنامه نویسی و اجرای HMIهای قدرتمند شرکت ABB میباشد. این نرم افزار جهت برنامه نویسی مانیتور های سری CP400 میباشد. نرم‌افزار ABB HMI یک ابزار نرم‌افزاری است که برای طراحی و ایجاد رابط […]

نرم افزار CP400 Soft v1.0.6 ABB HMI

نرم افزار نرم افزار ABB HMI مدل CP400 Soft v1.0.6 یک نرم افزار قدرتمند برای برنامه نویسی و اجرای HMIهای قدرتمند شرکت ABB میباشد. این نرم افزار جهت برنامه نویسی مانیتور های سری CP400 میباشد.

نرم‌افزار ABB HMI یک ابزار نرم‌افزاری است که برای طراحی و ایجاد رابط کاربری انسان-ماشین (HMI) برای سیستم‌های کنترل صنعتی استفاده می‌شود. ABB HMI از مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای مختلف تشکیل شده است که به کاربران امکان می‌دهد تا رابط‌های کاربری گرافیکی برای مانیتورها، تاچ‌اسکرین‌ها و سایر دستگاه‌های HMI را ایجاد کنند و به سیستم‌های کنترلی متصل شوند.

نرم‌افزارهای ABB HMI شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. ABB Control Builder: این نرم‌افزار برای طراحی و برنامه‌نویسی سیستم‌های کنترل صنعتی با استفاده از PLC‌ها و دیگر دستگاه‌های کنترلی ABB استفاده می‌شود.
  2. ABB Panel Builder: این نرم‌افزار برای طراحی و توسعه رابط‌های کاربری HMI برای تاچ‌اسکرین‌ها و مانیتورهای صنعتی استفاده می‌شود.
  3. ABB Automation Builder: این نرم‌افزار یک پلتفرم یکپارچه برای طراحی و توسعه سیستم‌های کنترل صنعتی با استفاده از PLC‌ها، HMI‌ها و سایر دستگاه‌های کنترلی ABB است.

با استفاده از نرم‌افزارهای ABB HMI، مهندسان کنترل صنعتی قادرند تا رابط‌های کاربری پیچیده و قدرتمندی را برای کنترل و نظارت بر فرآیندهای صنعتی طراحی کرده و به سیستم‌های کنترلی متصل کنند. این ابزارها با استفاده از روش‌ها و استانداردهای صنعتی، امکانات متنوعی را برای توسعه و پیکربندی سیستم‌های کنترلی صنعتی فراهم می‌کنند

این نرم افزار مدل های HMI زیر را پشتیبانی میکند:

  • CP410M
  • CP415M
  • CP420P
  • CP430P
  • CP430PB
  • CP430T
  • CP435T
  • CP440C
  • CP450T

این نرم افزار روی اکثر ویندوزها چک شده و جواب میده…

حجم این نرم افزار حدودا 100MB میباشد.

رمزفایل: plcmen.ir

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل
محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *