می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

آیا دمای چمن مصنوعی از چمن طبیعی بیشتر می شود؟

دمای چمن مصنوعی مانند هر وسیله و شیء دیگری در برابر نور مستقیم خورشید، افزایش می یابد، اما اصلا دمای آن قابل مقایسه با سطوح آسفالتی، سیمانی، بتنی و موازییکی و سنگفرشی نیست. چمن مصنوعی حرارت را در خود نگاه نمی دارد و از این رو به سرعت خنک می گردد. چمن های مصنوعی ساخت […]

دمای چمن مصنوعی مانند هر وسیله و شیء دیگری در برابر نور مستقیم خورشید، افزایش می یابد، اما اصلا دمای آن قابل مقایسه با سطوح آسفالتی، سیمانی، بتنی و موازییکی و سنگفرشی نیست.

چمن مصنوعی حرارت را در خود نگاه نمی دارد و از این رو به سرعت خنک می گردد.

چمن های مصنوعی ساخت شرکت آسیاچمن با برترین و بهترین و باکیفیت ترین مواد ساخته شده اند که همین امر آن ها را در برابر نور خورشید و گرمای روزهای تابستانی مقاوم نگاه می دارد و به این ترتیب کوچک ترین آسیبی نمی بینند.

بنابراین حتی اگر در منطقه جغرافیایی زندگی می کنید که تابستان های بسیار گرم و سوزانی دارد، نگران نباشید، به وسیله چمن مصنوعی می توانید همیشه از داشتن یک فضای سبز بهره مند شوید.

برای کاهش دمای چمن مصنوعی باید چه کار کنید؟

  • توصیه می کنیم که حداقل یک بخش از چمن خود را با سایه بان بپوشانید تا همیشه بتوانید بلافاصله از گرمای  محیط اطراف خود به چمن های سبز و زیبای خود پناه ببرید. حتی می توانید چمن مصنوعی را در زیر سایه درختان نصب کنید که هم سایبان طبیعی برای حیاط شما محسوب می شود و  هم چمن ها را نیز خنک نگاه می دارد.
  • می توانید قبل از این که روی چمن ها راه بروید و یا حتی بازی کنید، مقدار آب اسپری کنید.
  • کفش و یا دمپایی یا هر پاپوش دیگر که دوست دارید، بپوشید
  • از رنگ روشن شن سلیس و یا دیگر مواد اینفیل استفاده کنید که موجب جذب گرما و حرارت نمی شوند
  • در محل پر رفت و آمد چمن، یک ملحفه یا پارچه پهن کنید تا گرمای چمن موجب ناراحتی شما نشود.

با تمام این وجود بسیاری از مشتریان ما می گویند که مشکل خاصی با گرما چمن مصنوعی زیر پاهای خود نداشتند. در واقع این گرما بقدری آزار دهنده نبوده است که آن ها را مجبور کنند که از چمن فاصله بگیرند.

آیا الیاف چمن مصنوعی در برابر نور مستقیم خورشید ذوب می شود؟

در مناطقی که میزان دمای هوا در روزهای تابستان به اوج خود می رسد، شاید این تصور به وجود بیاید که الیاف چمن مصنوعی ذوب می شود. اما چمنی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد به هیچ وجه حالت خود را در هیچ شرایط آب و هوایی از دست نمی دهد.

چمن مصنوعی ساخته شده است تا بتواند حیاط و باغ خانه تان را برای لذت و تفریح بیشتر آماده کند، آن هم در تمام روزهای سال و بدون محدودیت.

اگر قرار باشد که نتوانید در روزهای تابستان از چمن مصنوعی حیاط خود لذت ببرید پس اصلا چه فرقی با چمن طبیعی دارد که هم نیاز به رسیدگی زیادی دارد و هم باید به طور مداوم در هر فصل از سال مراقب آن باشد که آسیب نبیند و خراب نشود.

اگر می خواهید تا در فصل تابستان پیش رو، در محیط امن و حریم خصوصی منزل خود، فضای سبزی داشته باشید و کنار عزیزانتان دل به طبیعت بزنید، چمن مصنوعی می تواند بهترین همراه و انتخاب شما باشد.

مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *