می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

جزوه آموزش دلتا (5 PDF شامل جزوه آموزشی دلتا)

شرکت دلتا الکترونیک در سال 1791 میلادی در کشور تایوان تاسیس شد. جزوه آموزش دلتا این شرکت با تولیدات متنوع خود در زمینه برق و انرژی های سبز فعالیت خود را گسترش داده و هم اکنون به عنوان شرکتی بین المللی در دنیا شناخته میشود. این شرکت هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا فعالیت داشته […]
PDF آموزشی جزوه PLC دلتا

شرکت دلتا الکترونیک در سال 1791 میلادی در کشور تایوان تاسیس شد. جزوه آموزش دلتا این شرکت با تولیدات متنوع خود در زمینه برق و انرژی های سبز فعالیت خود را گسترش داده و هم اکنون به عنوان شرکتی بین المللی در دنیا شناخته میشود. این شرکت هم اکنون در اکثر کشورهای دنیا فعالیت داشته و نمایندگانی در سراسر کره خاکی از جمله ایران دارد.

اگرچه کمپانی دلتا دارای محصولات متنوعی میباشد اما از محصولات اصلی دلتا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
PROGRAMABLE LOGIC CONTROLLER ( PLC ) – 1
HUMAN MACHINE INTERFACE ( HMI ) – 2
VARIABLE FREQUENCE DRIVE ( INVERTER ) – 7
SERVO SYSTEMS – 4
ENCODER – 5
CNC CONTROLER – 6

در این پست میخواهیم 5 pdf در مورد جزوه آموزش دلتا برای شما ارائه کنیم که در این آموزشها که بصورت مقدماتی و پیشرفته است بسیاری از نیازهای شما را برطرف خواهد کرد برای دانلود به باکس دانلود مراجعه کنید…..

میتوان گفت که یکی از بیشترین PLCهای مورد استفاده در ایران همین PLCهای دلتا میباشد چون:

  • قیمت مطلوبتر
  • آموزش خوب
  • و دسترسی به تجهیزات راحت

همین سه موضوع باعث شده که این PLC در ایران محبوب شود وکارایی بالای داشته باشد. علاوه بر این نرم افزار این PLC بدون پسورد بوده و استفاده برای همه آزاد است.

 

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *