می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود جزوه لوگو 8 (آموزشی – فارسی)

جزوه لوگو 8 : كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي PLC نقش بسيار مهمي در اتوماسيون صنايع بر عهده دارند. و در اكثر مراكز صنعتي جديد از آنها استفاده مي شود. و امروزه در كارخانجات صنعتي، PLC ها جايگزين بسيار مناسبي براي مدارات رله كنتاكتوري گرديده اند. جزوه LOGO 8 به كارگيري PLC ها […]
logo 8 زیمنس

جزوه لوگو 8 : كنترل كننده هاي منطقي قابل برنامه ريزي PLC نقش بسيار مهمي در اتوماسيون صنايع بر عهده دارند. و در اكثر مراكز صنعتي جديد از آنها استفاده مي شود. و امروزه در كارخانجات صنعتي، PLC ها جايگزين بسيار مناسبي براي مدارات رله كنتاكتوري گرديده اند. جزوه LOGO 8 به كارگيري PLC ها در اكثر پروژه هاي صنعتي همانن.د دستگاههاي تزريق، كوره ها، دستگاه هاي چاپ، سيستمهاي بالابرو … نمونه هايي از كاربرد و ضرورت آشنايي با اين سيستمها مي باشد.

به دليل نبودن مرجعي كامل كه پاسخگوي سوالات فراوان دانشجويان، متخصصين، تكنسينها و كارگران ماهر در اين زمينه باشد. اينجانب حقير را بر آن داشت. تا با تهيه مجموعه اي كامل در زمينه miniPLC لوگو راه را براي كاربران اين سيستمها هموار سازم. با توجه به اينكه اينجانب در مراكز صنعتي و آموزشي مشغول تدريس مي باشم،. در تاليف اين كتاب سعي نموده ام مطالب به گونهاي بيان شود كه در حين ساده بودن، همراه با مثالهاي كاربردي باشد تا خواننده ذهنيت بهتري نسبت به مطالب كتاب داشته باشد.

فصل اول كتاب در مورد آشنايي با مدارات فرمان و نحوه راه اندازي موتورهاي صنعتي مي باشد. كه توصيه مي نمايم دوستاني كه در مورد مدارات فرمان آشنايي چنداني ندارند. حتما اين فصل را مطالعه فرمايند، چرا كه ديد بهتري نسبت به كاربرد PLC پيدا خواهيد كرد. فصل دوم كتاب در مورد مفاهيم اوليه سنسور وكاربرد انواع سنسورهاي بدون تماس مي باشد. در DVD همراه كتاب فيلمهايي از كاربرد اين سنسورها وجود دارند كه ديدن آنها خالي از لطف نيست.

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *