می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

دانلود نرم افزار مخصوص PLC LS

نرم افزار PLC LS همان‌طور که می‌دانید، کنترل‌کننده منطقی برنامه پذیر (PLC) یک تجهیز عمومی است که به‌طور خودکار ماشین‌ها و خطوط مونتاژ را با برنامه‌های تعریف‌شده توسط کاربر کنترل می‌کند.شرکت ال اس (LS) یکی دیگر از تولیدکنندگان PLC در جهان می‌باشد. این برند نسبت به دیگر برندهای مورداستفاده در ایران نظیر Siemense، دلتا و […]

نرم افزار PLC LS همان‌طور که می‌دانید، کنترل‌کننده منطقی برنامه پذیر (PLC) یک تجهیز عمومی است که به‌طور خودکار ماشین‌ها و خطوط مونتاژ را با برنامه‌های تعریف‌شده توسط کاربر کنترل می‌کند.شرکت ال اس (LS) یکی دیگر از تولیدکنندگان PLC در جهان می‌باشد. این برند نسبت به دیگر برندهای مورداستفاده در ایران نظیر Siemense، دلتا و …. از محبوبیت کمتری برخوردار است.

نرم افزار جدید شرکت LS برای CPU های سری XGB پی ال سی های قدیمی تر شرکت ال اس سری گلوفا GLOFA با نرم افزار GMWIN برنامه نویسی میشد. نرم افزار XG5000 ورژن 4.28 شامل مدل های زیر از CPU شرکت LS می باشد.

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *