خانه کتابچه موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC

موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC

۰
موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC
موتورها و درايوهاي جريان مستقيم DC

در PDF موتور و درایو جریان مستقیم DC در مورد آموزش و اجزای موتورهای DC توضیح میدهد. این PDF که شامل ۱۶ صفحه میباشد یک دید کلی و خوبی درباره این مدل موتورها در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. در این PDF فرمولها و روابط ریاضی گشتاور و سرعت موجود است. موتورهای DC موجود در صنعت یکی از محرکه های پرمصرف در صنایع کوچک و متوسط هستند که این موتور با توجه به اندازه و سایز خود کاربرد متفاوتی دارند. موتورهای DC قبل از موتورهای AC طراحی و مطرح شد و همچنین همانطور که میدانید از کارکرد سرو موتورها در اتوماسیون صنعتی موتورهای DC میباشد. پس  خالی از لطف نیست که آموزش آن را با دقت پیگیری کنید. از این دستگاه ها در ابزار دقیق و برق صنعتی زیاد استفاده میگردد.

 

نام فایل: موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC

تعداد صفحات: ۱۶ صفحه

حجم فایل: ۲۴۰ KB

زبان آموزش: فارسی

 

 

برای دانلود PDF موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

[dai_button btn-label=”لینک دانلود موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC” popup-title=”دریافت لینک دانلود” popup-content=”لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. ما فورا لینک دانلود را برای شما ایمیل خواهیم کرد.” download-id=”o0y4shyaeq77i1eempaq” popup-image=”https://plcmen.ir/wp-content/plugins/download-after-info/assets/img/dai-image.jpg” button-color=”#cd2653″ button-title-color=”#ffffff” button-border-radius=”3″]

 

مقدمه ای موتورها و درایوهای جریان مستقیم DC

محرکه های DC بطور وسیع در کاربردهایی که به سرعت متغیر قابل کنترل، تنظیم مناسب سرعت و حالتهای کاری نظیر ترمزی، تعویض جهت حرکت و راه اندازی نیاز دارند، بکار برده میشوند. برخی کاربردهای مهم این محرکه ها عبارتند از: غلطکهای نورد صنایع فلزی، غلطکهای کاغذ، ماشین های ابزار و موتورهای کششی نظیر قطارها. در یک موتور تحریک جداگانه، ولتاژهای تحریک و آرمیچر بطور مستقل از یکدیگر میتوانند کنترل شوند. در یک موتور شنت، تحریک و آرمیچر به منبع مشترکی وصل هستند و بنابراین کنترل مستقل جریان تحریک یا ولتاژ آرمیچر تنها در صورتی امکانپذیر است که یک مقاومت در هر کدام از مدارهای تحریک و آرمیچر قرار داده شود، که البته روش کنترلی نامناسبی است. در یک موتور سری، جریان تحریک همان جریان آرمیچر است و بنابراین، شار میدان تابعی از جریان آرمیچر است. در موتور کمپوند اضافی، نیروی محرکه مغناطیسی ناشی از تحریک سری تابعی از جریان آرمیچر و هم جهت با mmf ناشی از تحریک موازی است.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here