می‌دونستی می‌تونی همین الان آموزش "PLCmen شدن" خودتو شروع کنی؟!

بزن برییییم!
ورود و ثبت نام

PDF آموزشی اینورتر امرون

اینورتر امرون: در ٧٠ سال اخير شرکت امرون يكي از کارخانجات پيشتاز در زمينه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی پیشرفته و نیز انجام خدمات مهندسی توسط کارشناسان متخصص و مجرب بوده است. و یکی از بزرگترین اجراکنندگان فعالیت های اتوماسیون صنعتی از طریق تکنولوژیهای هوشمند با بکارگیری محصولات کامل و وسیعش باشد. اینورترهای امرون یکی از […]
اینورتر امرون

اینورتر امرون: در ٧٠ سال اخير شرکت امرون يكي از کارخانجات پيشتاز در زمينه تولید محصولات اتوماسیون صنعتی پیشرفته و نیز انجام خدمات مهندسی توسط کارشناسان متخصص و مجرب بوده است. و یکی از بزرگترین اجراکنندگان فعالیت های اتوماسیون صنعتی از طریق تکنولوژیهای هوشمند با بکارگیری محصولات کامل و وسیعش باشد.

اینورترهای امرون یکی از بهترین اینورترها موجود در صنعت ایران میباشد. جدا از تعریف این اینورتر دارای خطای کمتری میباشد. در حالت کلی میتوان گفت یکی از بهترین نمونه های صنعتی و موجود در کشور همین اینورترهای امرون میباشد.

در این پست میخواهیم فایل آموزش کامل این نوع اینورتر را در اختیارتان قرار دهیم. برای دانلود دانلود جزوه آموزشی اینورتر امرون مقدماتی و پیشرفته به باکس دانلود مراجعه کنید.

از نظر شما چرا به اینورتر امرون نياز داريم ؟


دلايل فراوان و متعددي براي استفاده از اينورترها وجود دارد. در بعضي از کاربردها همچون ماشينهاي توليدي اجراي فرامين اينورتر ميسر نمي باشد و در بعضي از بردها نيز مانند پمپ هاي گريز از مرکز به کارگيري اينورتر نقش بسزايي در صرفه جويي انرژي دارد.
به طور کلي اينورتر در موارد زير به کار مي رود
• انجام تنظيمات مورد نيازجهت سرعت يك فرآيند
• انجام تنظيمات مورد نيازجهت گشتاور يك فرآيند
• صرفه جويي انرژي و افزايش بازده
کاربرد اصلي اينورتر AC کنترل سرعت موتور القايي AC اصلي ترين کاربرد اينورتر مي باشد.
چگونه؟
با اعمال جريان با فرکانس متغير به موتور اين امر تحقق مي يابد.

گاه به جاي استفاده از اينورتر از موتورهاي دو سرعته استفاده مي نمايند که به کارگيري اين روش مزايا و معايب خاص خود را دارا مي باشد
مزايا:
• از اينورتر ارزانتر مي باشد.
• به راحتي نصب مي شود.
• نويز EMI بسيار کمي دارد.
معايب:
• جريان راه اندازي بسيار بالايي در حدود ۴٠٠ تا ۵٠٠ درصد جريان نامي را دارا مي باشند.
• در هنگام شروع به کار و توقف، ضربه هاي شديدي را وارد ميكند.
• کنترل فقط براي دو سرعت مشخص موجود مي باشد.
• زمان زيادي را براي گاهش و تغيير سرعت نياز دارند.

 

دانلود رایگان

دانلود رایگان این فایل صرفا برای کاربرانی است که وارد شده‌اند. چرا عضو سایت نمی‌شوید تا دیگر این پنجره را نبینید و مستقیم دانلود کنید؟! - ورود به سایت
دانلود فایل دانلود این فایل صرفا برای کاربران وارد شده است.
مهندس محمدرضا محربی

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی PLC می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده‌تر PLC، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده می‌کردم. آن آرزو، اکنون، “PLCmen” نام دارد. بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: برای من، PLC تنها یک کار نیست؛ یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *